Ain't feeling to good

Sitter hemma och mår skit! Kommer nog inte inte kunna gå på min kusins födelsedag, kommer aldrig orka sitta kvar när ja mår såhär. Har bara suttit hemma å degat, har plugg men orkar inte plugga, tycker att d e dags för lov nu asså, jag vill ha sommar! Seriöst det räcker liksom med de här tråkiga vädret.

Känner på mig att den här sommaren som kommer, kommer vara extremt bra! Inte för att jag ska göra något speciellt, åka ner till mitt vackra land Makedonien, men för mig är det lika speciellt varje år, alltid nya händelser! Och så kommer det kunna bli extra långt också, oh längtar! Bitola, Radovis, Ohrid and Skopje in my heart!

Måste bara berätta om en jävligt sjuk och äcklig sida som min kära vän vajana skickade till mig igår, inte så fräsch sida alls kan ja säga! En tjej som håller på och styckar upp sig själv, usch! Se efter själva om ni vågar: http://www.documentingreality.com/forum/f10/some-emo-girl-needs-serious-help-11192/

Å så e det en massa snack om alla hjärtans dag föfan, ja va ska man göra den dagen?

Gå på en romantisk middag med min snygga man här nedanför? Javisst varför inte!



Dagens hunk: Mr. Mladen Radulovic <3


Kommentarer
Postat av: V

åhhhh viks!! papiiiiiiiii han är, lets rape...

2009-02-14 @ 12:04:35
Postat av: Viktorija

hahahah visst e han! aa ajde brate, jag säger inte nej ;D

2009-02-14 @ 13:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0