Myskväll

Så, nu har jag fixat i ordning lite smått och gott inför ikväll. Brudarna kommer över ikväll för en myig hemmakväll at mi casa. Niko och Aleks kommer också förbi för att en kort stund för att ta och föra lite innan de drar vidare.

Drog imorse till Skäris, tog en fika och kikade runt lite i butikerna. Fortfarande lite småsaker som måste köpas inför vår studentskiva som jag behöver men som tyvär inte fanns. Köpte dock en jätte gullig blommig klänning från gina tricot som jag haft mina ögon på ett tag nu, men de fanns nite kvar när jag var inne sist för att köpa den, men hittade den idag so I am very happy!

Nu ska jag ta och fixa till några saker till innan mina underbara vänner kommer. Puss på er!




Me <3 blommigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0