Projektarbete

Har suttit en bra stund nu och bara pluggat, ja ni hörde rätt pluggat! Känner mig väldigt stolt. Ett avklarat Engelska prov idag, och ett semenarium klart, känner hur jag sakta börja känna av lättnaden. Men än har jag mycket kvar att göra! Projektarbetet börjar äntligen ta sig an. Trodde vi aldrig skulle hinna tills imorrn med tanke på att vi började från scratch.

Sitter och har en paus lite nu, roar mig på msn med mina störda vänner istället som ger mig ett gott skratt. Vill tacka soman fjollan, och Cele the perv haha!

hur som helst...är fortfarande på jakt efter några heta skor till min underbara champagnefärgade studentklänning. Himla svårt! Trodde att ett par svarta skulle sitta fint, men jag hade fel. Kanske skulle ett par beiga eller ljusrosa sitta fint?

        
            


               

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0