Picki prva klasa

Ännu en heldag i stan, och då menar jag heldag! Åkte på dagen runt 1 tiden till stan för lunch och fika med mina picki, tööötally underbart. Sedan kom man hem en snabbis, tog en dusch, och var tvungen att börja fixa mig igen, för att åka in till stan igen och ta ännu en fika med brudarna+boysen. Lite trist väder mot kvällen, men inte så farligt med tanke på att vi satt inne för det mesta. Det va lite snack om att dra till Café Opera, men vart dessvärre inget tillslut pga dålig planering, men något gjorde man i alla fall.


Tänkte bjuda en bild på min framtida man:




Några år till så...
Va inte rädd Niko jag ska ta väl hand om din bror ;) haha

Kommentarer
Postat av: "lisa"

assåå jäähäävlaar lilla snygging!

2009-04-09 @ 04:06:34
Postat av: Soman

ehm vicky.. han är ju fan SNYGG! trodde det bara var peddofasoner men asså kööör redan nu, han ser äldre ut!! :O:D

2009-04-09 @ 17:08:41
URL: http://somans.blogg.se/
Postat av: Viktorija

hahaha javiiisst du ser ;D visst gör han? :P mm tänkte oxå d..fast folk skulle nog tycka d vore liite konstigt..å niko skulle nog inte godkänna d heller hahaha...uuff annars ;D

2009-04-09 @ 17:47:55
Postat av: Soman

hahaha ameen sen när bryr vi oss om vad folk tycker (""):D och godkänna & godkänna, det han inte vet skadar honom inte!

2009-04-10 @ 12:42:30
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0