Grattis Grattis Grattis!

Ursäkta bloggtorkan, men har helt enkelt haft en massa att göra på sistonde så har inte riktigt orkat med bloggen.
Har inte hänt så jätte mycket, skivan som jag berättade om, som blev väldigt lyckad btw, massa folk och alla värkade nöjda. Då var det över, och nu är det bara studenten att se framemot!
Annars så har jag inte gjort så mycke än att bara plugga, plugga, plugga och träffa lite skönt folk över fika, och självklart träffat mina guuurls.
Helgen spenderades på stan självklart med det underbara vädret! Och igår så var vi hos min kära Alis åt en massa och bara snackade en massa as usual.
Idag är det en speciell dag, för min kära mamma fyller år!
Väntar på att släkten ska komma över för lite tårta.
Nu ska jag ta och fixa mig lite innan dom kommer. Tudelss








Här e några bilden från våran skiva på "Ett ställe" Lägger upp alla bilder på FB inom kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0