Friggin awsome

En lite halvseg dag idag, integ speciellt i skolan nuförtiden, alla lektioner blir istället en massa tid som vi förbrukar ute i solen för att plugga. Kom hem, sov kollade lite på tv, försökte ta mig igenom engelska nationella häftet och återigen tv. Kollade bl.a på ett program inför eurovision, själv är jag ett eurovision freak, jag vet att det låter lame men men... kollar speciellt om Makedonien är me. Fick inte så bra kritik dock av tex haggan charlotte perelli transan själv men jag tycker dom är väldigt bra! Heta dessutom på ett lite sådär trashigt sätt, love it!
Har en massa oklara arbeten som jag måste lämna in också. Men det ska nog fixas inom kort.
Imorrn blire engelska nationella uppsats skrivning, inte så värst taggad och senare under kvällen ska jag på sam sams skiva.




Hejja hejja heeeejjaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet en kille som e het på ett flashigt sätt

2009-04-28 @ 16:55:59
Postat av: Viktorija

Du kan gärna introducera honom för mig ;)

2009-04-28 @ 17:57:30
Postat av: Soman

hahahah! "haggan charlotte perelli transan själv"

2009-04-28 @ 18:22:54
URL: http://somans.blogg.se/
Postat av: Viktorija

pure truth :D

2009-04-28 @ 19:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0