1 dag kvar...

Så var man förkyld igen...helve*e! Antingen suger mitt immunförsvar som fan, eller så är jag allergisk mot något(?).
Anyway, kort och jobbigt dag i skolan med tanke på förkylningen, men jag höll ut! Senare ikväll kommer mina kusiner förbi för en liten mysig släktträff. Blir nog även en kort promenix med kaca om hon har lust.


Lördagen spenderades hemma hos mig medd trevligt folk, dricka och lite smått och gott att smaska på. Skönt att stanna hemma en kväll med folket för omväxlingsskull. Kate stannade ett bra tag, va kan det ha vart...till runt kl 4, så vi passade på att kolla på Twilight, eftersom min pingla inet hade sett den. Blir lika lycklig varje gång jag ser den filmen asså, higly recomended!

Gårdagen gjorde jag inte så mycket, senare underdagen åkte jag till kusinen, körde även dit, man vet ju aldrig kanske endå finns en chans att hhinna ta körkortet innan sommarn.
Så där satt vi snackade om allt och inget, och bara längtade till sommaren.

Nej nu ska jag traska ner för att kolla på min spanska serie (dom blir som ens drog till slut)






Och jusste...studentskivaaaa imorrn! Be there!


Kommentarer
Postat av: Soman

pooolleeen !!

2009-04-20 @ 21:04:29
URL: http://somans.blogg.se/
Postat av: Viktorija

hahahahaha okeeej dr. Soman...kmr säkert inte ens va d till slut ahhaa :D

2009-04-20 @ 22:33:52
URL: http://vikicaa.blogg.se/
Postat av: Soman

hahahah meen jooo! såg att du nös idag så :D

2009-04-27 @ 14:30:39
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0