Spanska, Spanish, Español

Fy fan! Att det skulle va så mycket att plugga på till provet! Och ni vet mig, smartskallen, ja har typ bara pluggat i en timme och jag blandar ihop exakt allt, vet inte vad jag håller på med längre. Att det ska finnas så jävla många olika former man ska hålla reda på. Ja menar fan ja kan snacka bra å allt, förstår ju fan det mest så langa bara MVG:et vettja! Men nej nej, här ska min åsna till lärare som typ kan midre spanska än mig och ja helt enkelt suger stenhårt komma och kritisera att jag måste kunna formlerna, bajs på dig kärring!
Men slut tjatat...ska fan ta och lägga mig utan någon lärdom alls inför morgondagens prov, men fan ja tror på mig själv så de så!

Kommentarer
Postat av: Soman

hahahah TRUE WORDS!

2009-05-27 @ 19:10:41
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0