Börjar närma sig...

Va på Tumbas uspring idag, och guuud vad man blir sugen på att ta studenten när man såg dom springa ut där helt glada! Men men snart är det våran tur, och då ska vi röja dubbelt så mycket!
Har varit kaos inför tumbas slutskiva, letat efter biljetter överallt men dom är heelt slutsålda! Inte ens dom som tog studenten har biljett till sin egna studentskiva. Meeen som tur var fick jag tag på en biljett till slut från broder min så jag e säker, håppas bara på att mina brudar oxå hittar biljetter. Nu ska jag ta oxå fixa till mig lite till innan jag drar, ha d bra folket!


Kommentarer
Postat av: alexisD

galet bra blogg du har ;) btw, due skitsnygg ;D

2009-05-29 @ 23:59:10
Postat av: Viktorija

thaank u, right back at ya! ;)

2009-05-31 @ 23:47:47
URL: http://vikicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0