Work for success

Då var det här provet avklarat, 2 kvar innan påsklovet, ooh, shoot me! Ytterst seg dag i skolan, prov, sedan rast i 3 timmar, och därefter engelska som ska vara i 2 timmar men vi fick gå efter en timme idag, en liten lättnad i alla fall.
När jag väl kom hem, vart det ännu en skön promenix även idag, vädret är bara för underbart när det är solnedgång, me love solnedgångar! Har än så länge vart en riktigt slapp dag, men måste snart ta och börja med arbetena som ska in nästa vecka.
Imorrn är det äntligen dags för klippning, har gått alltför länge sedan jag klippte mig sist, det pga att senaste gången jag klippte mig så vart det för kort tycker jag. Så nu när det har blivit lång och fint igen är det dags att klippas, men
endast ytterst lite! Och min ljubavi Alis kommer vara där innan mig, Alis goes brunett! Blir kul att se resultatet efter. Sedan kanske min andra ljubavi Biko kommer till söder och möter oss upp för en fika.

Har varit en massa snack och planeringar med mamsen inför min framtid, och enligt det jag kommit fram till ser den ljus ut! I will succeed, ge mig bara några år så ska ni se, avslöjar inte mer än så, time will tell.
Nu ska jag gå ner och göra te åt mig, sedan är det back to work, Tudelss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0