090323

Sitter här med min kopp te (addiction) och myser. Funderar på att ta och läsa igenom sidorna inför filosofi provet som är på torsdag. Fick MVG på förra provet, så nu gäller det bara att fortsätta kämpa.
Idag har jag varit på söder med mami och broder, hade lovet att ta dom till ett fik som jag tidigare var på med brudarna från klassen, Tully's. Det är nämligen så att jag har jagat efter ett någorlunda liknande Nescafé, frappé, som jag dricker i Makedonien, här i Sverige, Har varit helt omöjligt! Enligt mig så är kaffet ganska så äckligt här. Har provat på massa olika ställen, druckit en massa latten, is-latten osv. Så äntigen, helt oförväntat överaskades jag utav en Capuccino milkshake, exakt samma smak! Fatta vad glad jag blev, nya favoritfiket? Absolut! Även min mamma och min bror höll med om den saken.
Sedan kom jag på att det var på söder som jag upptäckte klackarna från Monki som jag tidigare nämnde att jag ville ha. Så jag chansade, och gick in och såg efter ifall de fortfarande fanns kvar. Mamma frågade en tjej som jobbade där ifall dom hade dom i storlek 37, hon svarade direkt nej, men inte gav jag upp inte. Till slut, efter att ha gått igenom varenda sko så hittade jag dom till slut! Lycka! Den turen brukar jag aldrig ha, så utan tvekan köpte jag dom på direkten.
Gick även in en snabbis hos frissan och bokade tid för att klippa mig på fredag, självklart hos Daniella.
När vi endå va i stan så svängde vi förbi våran restaurang, Därmedpasta Som ligger på Döbelnsgatan, och åt en härlig Fruti Di Mare pasta. Mätta och belåtna drog vi oss hemåt.

Ballar av stål ikväll på TV så ska nog gå ner och kika på prgrammet, förra veckan var det väldigt roligt, får se vad programmet har att bjuda på idag. Hörde dessvärre att programmet ska läggas ner eftersom många har klagat, tråkigt.







Mina nya klackisar som sitter underbart på fossingarna. Perfekt för både dag och natt. 350 kr från Monki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0