Woho lördag!

God eftermiddag alla glada! Sitter fortfarande och latar mig hemma istället för att ta tag i matten och plugga lite inför provet. Har suttit och kollat på lite flygbiljettern till Makedonien i sommar, känner mig så semestersugen så kollade igenom lite vad priserna låg på. Befinner mig i ett litet dilemma just nu, har lite beslutsångest ifall jag ska utnyttja tiden nu när jag kan och är ledig att åka ner tidigare i år? Ska jag åka direkt efter studenten eller ska jag stanna kvar lite till? Med tanke på att jag inte har åkt ner under året gör mig extra sugen att bara lämna allt här och åka ner till paradiset, men får väll se hur allt blir till slut...

Igår vart det en mysig lugn utekväll i stan med brudarna, Mojito for me medans mina babes drack kaffe. Men snart så kan vi alla dra och supa skallen av oss tilsammans! Vädret var okså rätt skönt så vi beslutade oss att ta en promenix lite bland folket, men efter en stund så vart det bra kallt kan jag säga er, lite för vårigt klädda kanske, men snart så blir det äntligen svala sköna sommarkväller, och gissa om jag kommer vara ute hela tiden då!

Idag
är det lördag, och det innebär middag+utgång ikväll! Kommer bli en massa skoj, drickande och dansande. Ska hem till Emelie först och äta en god middag och dricka lite vin, sedan bär det av mot Royal Garden, har inte vart där så det blir nog kul att testa ett nytt ställe.





Här är btw en utav klänningarna jag köpte häromdan, kanske slänger på mig den ikväll med ett par höga pumps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0