Shopping

Vart inget bloggande igår, helt enkelt för att jag inte orkade, var helt slut. Men det var en väldigt mysig dag. Fika på söder med brudarna, gick runt i några affärer på jakt efter ett par skor jag vill ha men hade inte den turen att hitta dom, dom är tydligen inte ute i butikerna än. Däremot hittate jag ett par andra väldigt snygga stilett skor på Monki, bruna med snöring skons början där bak ända ner där klacken tar slut, lite svårt att förklara men kan lägga upp en bild när jag väl har dom.

Det var en väldigt kort dag i skolan idag 10-11, skulle ha engelska sen vid 2 men liksom vem pallar vänta tills dess? Så nej då beslöt jag mig att dra till Skäris och köpa skorna, mamma följde med. Men ännu en gång med min den här oturen, den är nämligen min kompis så det är ganska förståndligt, fanns dom inte i min storlek där, järnspikar! Men än ger jag inte upp!
Saken är den att jag har storlek 38, men dom var för stora så måste ha 37 som satt helt perfekt, och fanns inne på Monki i söder, men nej då skulle jag inte köpa dom, dum som jag är! För att då få slut på lidandet så vart det oplanerad shopping istället, som är bäst! Det är då jag alltid hittar kläder som bäst. vart två par klänningar, en kjol, och en tunika, urgulliga! Perfet till våren.
 









C,
berättade precis att han tänkte på mig när han skrev den här låten:


Bruden de e du de e dej jag vill hålla i hand

det måste bli vi 2 för jag diggar daj som fan

vad säger du? okej? ger du mig en chans?

kom gumman kom vi går nån annanstans

låter det bra, låter det som nått du vill?

eller ska vi ta det långsamt så säg bara till

du vet jag e inte den som går rakt på sak

men damn baby det finns undantag.


Sedan erkände han att det inte var han som skrev den, men det är tanken som räknas, Han är bra rolig den pricken. Väldigt gulligt tycker jag iaf, thanks C!


Kommentarer
Postat av: Soman

hallå! Vem är den här "c"? & varför vet jag inte vem det är? :O Du behöver inte skriva namnet men ge mig en clue om du har sagt nåt om han.. :D

2009-03-06 @ 18:08:58
URL: http://somans.blogg.se/
Postat av: Viktorija

hahaha lilla gumman :P d e han från trelleborg du vet? en makke kompis?

2009-03-07 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0