Oh happy day

Tänkte slänga in ett kort inlägg innan jag börjar ta och plugga. Har inte pluggat mycket alls, men det lär inte vara så jätte svårt, så jag ska nog ta och läsa igenom sidorna en gång bara innan jag lägger mig.
Ganska lugn dag, inte hänt mycket alls. Min kär kusin gick för ett litet tag sen, underbart att få se hene igen! Man märker verkligen efter sånna här situationer att vi inte kan vara ifrån varandra. Hon berätta om hur kul dom hade det i spanien, värme och en massa fest, hur skönt som helst, bara åka härifrån en vecka och glömma allt för ett tag. Fick en massa flashbacks om när jag var där, och det var verkligen as kul, nästa gång åker vi tillsammans!
Men snart är sommaren här, och då blir det en massa skoj. Ser fram emot vad sommaren har att bjuda på det här året, kära hemlandet har aldrig svikit förut, lär inte göra i år hellre. Blir bara bättre och bättre ju äldre man blir. Känner att jag tar upp det här väldigt ofta, men saken är den att jag bara läängtar som tusan! Länge sen jag inte varit där på över ett helt år, vanligtvis åker jag ner flera gånger, just därför kommer sommaren bli extra rolig!

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0