Ledig

Har precis tagit ett beslut att take a day of  imorrn, skulle endå bara ha en timmes lektion imorrn så bestämde istället att ta och sova ut ordentligt och sedan ta en sväng mot stan med min mami.
Gårdagen spenderades på Café 60 med brorsan, Niko, Aleks och Fanny, ett tag sen man var där faktist, brukade vara en riktig stamkund så det var ganska mysigt. Massa snack bl.a om framtidsplaner, sommaren och resor, det är så att hela gänget ska röjja tilsammans i Makedonien i sommar är det planerat, ska bli riktigt skoj! Sedan kanske det blir någon resa efter sommaren om det går som planerat. Mysigt var det, fast min andra halva saknades! Jobbigt när min darling är enda i Spanien, inte lika kul utan henne.
Idag har jag bara suttit hemma och degat, riktigt seg dag! Trist väder dessutom så tappade lusten att göra något över huvudtaget. Vart istället en hemakväll med Wipe out och Sanningen ögonblick.
Nu har jag så jäkla tråkigt så ska nog ta och kolla på några avsnitt utav The Hills, och sedan inta sängen.

Tudelss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0