I'm back!

Nu har jag äntligen tagit tag i det här att börja blogga igen! Ja vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, men har helt enkelt inte haft ork för det.
På senaste tiden har det inte hänt något intressant så, har varit en del pluggande, shoppande festande och en massa annat kul.
Har precis fått en stor lättnad ska jag säga er! Har äntligen skickat bilderna till brudarna från lördagen som jag nämnde senast, skönt! Slipper man deras gnäll i alla fall.
Så på tal om lördagen, eftersom jag inte bloggat nått sen dess och berättat om kvällen så kan jag säga att det vart en väldigt lyckad kväll, som räknat! Ett minus doch för den tidsvarande kön, och väntan på att beställa dricka vid baren, men som tur va, så va bartendern en riktig hunk, så att stå och vänta där var inga problem.

Från och med nu ska jag försöka bättre på mig vad gäller bloggandet, men nu ska jag gå och placera mig i soffan och kolla på Linda Rosing. Kvällens avsnitt lär vara intressant, en ny snubbe kommer in i bilden, we shall see hur det blir.



Här har ni btw några pics från lördagen:


Såhär såg våran goda middag ut som Emelie lagat




Bitches at Royal Garden







Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0