Fool me twice, shame on me

Har precis kollat på några avsnitt av The hills, och planerar att ta och lägga mig snart. Det va ett tag sen jag la mig såhär "tidigt", och med tanke på att jag nästan inte fick någon sömn igår så får jag ta å catch up lite.
Idag vaknade man med solen lysande starkt utanför fönstret, men jädrans kallt var det allt!
Det var en ganska lång och jobbig dag i skolan följt utav 2 prov, ingen höjdare alls. Hade spanska prov som räknat och som gick lite sisådär, men jag klarar mig nog bra, och sedan direkt efter engelska c prov som jag inte hade den blekaste aning om att jag skulle ha, lite stressande och utmattande, men det gick helt ok.
När jag kom hem så vart det en kort promenix i det sköna vädret, ska ju som sagt utnyttja solen till max. Sedan vart det en kort visit till min kära kusin, för att snacka ut om en massa som pågår just nu, kändes mycket bättre efter i alla fall. Det var några funderingar om att ta en fika i stan, men d vart inte av så det får bli imorrn (eller ja, rättare sagt idag).


Jag ska nog ta och lägga mig nu innan klockan hinner bli för mycket även idag, sleep tight, Tudelss





Kommentarer
Postat av: Soman

älska rubriken!

2009-03-20 @ 18:10:57
Postat av: Viktorija

Rubriken says it all!

2009-03-25 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0