Farewell

Ännu en vacker dag, soligt och skönt. En helt ok skoldag, skippade dock idrotten just för att jag är för fin för gympa! men hur som helst, vart en skön promenad även idag, städat rummet, och så har jag nästan fixat klart mig för en fika med brudarna. My dear Kate åker till Spanien imorrn, hur skönt är inte det på en skala? Så därför tänkte vi ta en sista fika innan hon lämnar oss för värmen.
Snackade precis med min kära vän Niko, ja menar hur fasiken kan man vilja ha en pingvin!? hur ologiskt som helst, men det är ju trots allt Niko vi snackar om...snubben är full utav överaskningar. Sedan ville han även ha en struts och en kängeru, sen när dom växt upp ska han slakta dom och bjuda över mig på middag? Nej tack!

Nej nu ska jag ta och göra en sista touch och sedan åka, ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0