3 days...

Shiet vad tiden har flugit förbi! Nu sitter ja här utan några obligations alls, och bara njuter (?) utav min lediga tid, typ...
Man har tagit studenten, som man så länge längtat efter, men d känns fan trist! Verkligen skit tråkigt! Jag åker fan om 3 dagar, på lördag och det är ingen höjdare det heller! Jag känner nog så just för att jag inte vill lämna allt bakom mig. När jag väl sitter på flyplanet hem om 3 månader, då är ingenting som det var förut. Men man får ju bara ta och vara positiv så kommer bättre saker i livet.
Men jag är endå gaaanska hype över att jag åker, efter 1 år! Länge sen jag inte va där på ett 1 år. Kul att träffa vissa, mindre kul att träffa andra, men det är smällar man får ta. Dags att förbereda sig mentalt och fysiskt, dags att förbereda även sin njure inför sommarn, för det kommer bli röjj ska jag säga er! En massa fester varje dag som man inte är så van vid här i Sverige, ute jämt och ständigt med skönt umgäge, underbart väder och kaffe eller en drink i handen, lovely! Får se om jag kommer tillbaka hel och vid liv.

Eftersom jag ska vara där i ca 3 månader så måste man verkligen ha allt allt allt som behövs. Visst jag kanske överdriver med klläder och sånt, men jag har hellre för mycket kläder med mig än för lite! Så jag har shoppat en massa som kan behövas under sommaren och jag känner mig fortfarande inte klar, men jag har ett stort problem, ett ekonomiskt problem...jag e pank! Får lite utav en panikkänsla, så jag får nog avboka min tid imorrn för nagelförlängning och fixa det där nere istället, och spendera dom pegarna på något mer jag kommer behöva härifrån. Jaja det löser nog sig, ska ta och kolla igenom mina senaste köp sen krypa ihop i min säng. Tudelss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0