2 days...

Ännu ett uppdrag utfört! Har sprungit runt i SKHLM för att köpa upp de sista småsakerna som behövs inför min semseter, men vågar inte säga att jag e helt klar, kanske blir en runda till imorrn, men jag hoppas fan att jag slipper det!
Festen igår var lyckad(?)...njaa skulle nog inte kunna kalla detlyckad direkt. Securitas kom och satte stopp för festen vid 11-12 tiden, trist som fan men det satte inte stopp på oss för det. Vi stannade kvar där till ungefär 2.30 med skönt folk så en massa skratt och gossip vart det, sedan bar det av hemåt.
Kvällens planer är att ta en fika på stan med Kate, Biko, Alis, Vajana, Nina och Sale, bäst asså! Som, ett sista farväl till mig och min kusin som åker på lördag, kommer bli jäkligt kul men samtidigt väldigt sorgligt.
Nu ska jag ta en titt och se what to wear, så jobbigt nu när man redan har packat ner allt...


My love looki'n hot as always!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0