Fika Söndag

Ja måste erkänna att jag brukar vara ganska seg på att blogga när vi väl får lov, vissa bloggar mer men jag är nog en av dom som bloggar mindre? Aja ska försöka göra mitt bästa i alla fall.

Som ni vet så var jag på en överaskningsfest hos en vän, Anna. Det vart en väldigt kort men mysig vistelse, och OM hon blev överaskad asså! Så fort hon kom in genom dörren skrek alla grattis, och Annas respons var: aaaaaaaaaaa! Vi lyckades verkligen och skrämde vettet ur henne haha.
Från Tumba, det sköna folket och mysiga atmosfären så var det dags att röra sig mot Hallunda och till juggefesten.
Det var helt ok trots att jag verkligen börjar tröttna på dom festerna. Samma folk, samma musik och samma stämning hela tiden. Men det är endå samtidigt det som gör att jag vill gå. Träffa alla trevliga människor, lyssna på musiken jag älskar och ja, hela stämningen helt enkelt.
Nu var det en av mina favoriter som sjöng, jag var med folket jag älskar och så lite alkohol i blodet, perfekt!

Lördagen spenderades först hemma hos Natalia för att fira henne, mys. Det var planerat att vi alla skulle dra ut och festa, men jag var tvungen att dra vidare så dom fick gå utan mig.

Och nu så är söndagen här, och jag älskar söndagar! Speciellt när man är ledig dagen därpå. Nu är det fika som gäller med bror min, kusinen och Niko in the city, så jag ska ta och fixa mig lite snabbt nu och fara iväg.

Ha en trevlig söndagskväll! Tudelss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0