You had me at Hello

En ganska skön start i skolan med endast 2 chillektioner där vi bara slappa och inte gjorde någonting alls.
En massa snack och planering inför våran studentskiva som redan är nu på tisdag! Lite panik med tanke på att jag ännu inte sålt alla min biljetter, men får väl ha mig själv att skylla på när jag fortfarande inte gått runt och sagt till folk att jag har biljetterna. Men det ordnar nog sig.
Lillesyrran kom hem idag som jag tidigare nämnde, e riktigt asglad! Underbart att få se sötnosen igen efter en veckas längtan.
Planerade att lägga mig runt 21.00 snåret, men så vart det inte. Kom nämligen på att jag hade en spanska läxa att kirra tills imorrn, men e snart klar å då blir det dags för att sova. Måste vakna 6.30 imorrn, 6.30! Det var ett väldigt bra tag sen jag behövde vakna så tidigt, good luck säger ja bara till mig själv.



Denna låt har lyssnats för fullt på i mina speakers på sistonde, och jag som inte diggar Beyonce så värst, men denna låt är vacker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0