The end för påsklovet

Och så var ännu ett lov över. Snart är det sommarlov! Men det är en massa som ska hinna göras innan så ett tag är det kvar. Har haft en otroligt tråkig dag idag, det har varit en sån dag då man inte pallar med något, bara sitter hemma och ruttnar. Istället för att göra någon nytta så har jag istället bara degat framför datorn. Va dock en liten stund i skäris tidigare idag.
Igårkväll drog vi till Alberts, inget ovanligt, tog en fika med ett gott sällskap, skit mysigt var det! En viss person hade även druckit lite innan och var lite halvt borta sådär som gjorde det hela ännu roligare, vi fick ett väldigt gott skratt minsann! Det är inte så svårt att gissa vem den personen kan vara om ni läst några tidigare inlägg, känd som alkisen haha.
Min kära syster kommer äntligen hem imorgon! Det är så att hon följde med en kompis till småland och har varit borta hela den här veckan! Har varit otroligt jobbigt utan henne, kan inte ens fatta att jag har klarat mig. Aldrig att jag låter henne åka hemifrån igen och vara borta så lång tid. Men imorrn kommer hon hem igen min lilla solstråle! :)


                                 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0