Taking a day off

Så, nu har jag sjukanmält mig för imorgon, tänkte att jag ska ha tillräckligt med tid för att hinna med allt till skivan. Måste dra till skäris för att köpa skorna jag vill ha, om de förhoppningsvis finns kvar. Sedan är det bara att fixa i ordning sig sminka sig, fixa håret ( som jag inte har någon aning om vad jag ska gör ) och sedan sätta sig på tåget och mot stan.

Släkten drog för ett tag sen, mysigt var det. Nu sitter jag här och kolla på A double shot at love with the ikki twins.
Kanske man tar och tittar på en film också med tanke på att man är ledig imorrn? Eller bara ta och lägga sig tidigare, har fan värsta ögonpåsarna och folk börjar lägga märket till det, då är det illa!

Vill även gratta min underbara vän som fyllde 18 år idag, firar henne i sommar när jag åker ner istället :)




Sreken rodenden Maja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0