Summer - 09, Here I come!

Ohh, tar aldrig denna dag slut! Pluggat har ätnligen börjat minskas, snart helt klara med projektarbetet, har bara en till del att skriva sedan resten av gruppens arbetet och finito! Helt underbart väder ute, solen skiner, och jag måste sitta hemma och plugg, kul...
Men som tur är så blir det en fika ikväll med brudarna, och Marija ska också göra oss sällskap, ser verkligen frm emot det! Speciellt efter en utmattande vecka, så krävs det en rejäl avkoppling med mina brudar, en kopp kaffe i handen och en massa gossip. Love it.

Har fan totalt glömt bort att berätta, beställde biljetter ner till mitt paradis Makedonien häromdan! wohoooo! Jag är helt jävla excited! Kan inte fatta att sommaren snart är här och att jag återvänder till mina underbara vänner, till festerna, långa sommarnätterna, Ohrid, Bitola, Radovis, Skopje, ja helt enkelt återvänder till livet! Det där stället är tamejfan livet asså, rekomenderar starkt.
Jag beslöt mig för att stanna lite längre i sommar med tanke på att jag endå ska ta ett sabbatsår så ville jag utnytjtja min chans. Blir inte så värst mycket längre en min familj, blir från den 13 juni - 1 september, men jag klagar absolut inte! Längtar som bara den!



Lyssna och njut! Sommarkänslor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0