19 år!

Stort grattis till mig själv! Och ett stort tack till alla sötnosarna för dom gulliga gratulationerna!
Var på skiva igår, och ja man ska väll inte klaga, det var helt ok mycket trevligt folk och bekanta ansikten. Stället diggade jag dock inte, så himla litet och så varmt där inne! Söta Gab gjorde även så att alla sjöng ja må hon leva för mig, pinsamt men jätte gulligt, tack! Drog sedan hem ungefär vi 2, då min snälla broder kom och plockade upp mig med bilen.
Ikväll ska jag på ännu en skiva och festa nu med juggarna istället, vet inte riktigt vad stället heter men ligger på sveavägen. Känner att jag inte pallar nå mer med skivor men det blir nog kul ikväll.
Nu ska jag ta och fixa i ordning lite innan släkten kommer över på tårta, dennagång för min skull.

Ha en underbar onsdag, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0